Avui: 09:00-13:30 h 938030947 633660014
Temps de lectura 1 min.

Ens fa molta il·lusió estrenar el blog de Farmàcia Adzet, un tema que teníem pendent i que avui per fi veu la llum. Volem que aquest sigui un espai on compartir recomanacions, consells i novetats basats en el coneixement i l’experiència del nostre dia a dia rere el taulell.

Els que ja ens coneixeu, els veïns, els amics, els del barri, sabeu que som una farmàcia de les de tota la vida, amb un tracte familiar i que ens agrada escoltar.

La farmàcia, un establiment proper i accessible

La nostra feina ens fa estar a la primera línia de l’atenció sanitària. És habitual que quan no ens trobem bé, el primer lloc on anem sigui a la farmàcia, un establiment a peu de carrer, amb uns horaris d’obertura amplis i on no és necessari concertar cita per ser atesos. I en els pitjors moments de la pandèmia, quan tot estava tancat, les portes de les farmàcies van romandre obertes. Sobre aquest tema en vaig escriure un article que va sortir publicat a la revista IM Farmacias [+] La farmàcia és doncs un centre assistencial de primera necessitat i els professionals que en formem part ens considerem, per damunt de tot, promotors de la salut. 

En un mar d’informació que sovint pot resultar confús per excessiu, els usuaris busquen una veu acreditada en qui confiar

Però el nostre compromís no és només sanitari, també és social. L’experiència ens diu que en un mar d’informació que sovint pot resultar confús per excessiu, els usuaris busquen una veu acreditada en qui confiar. Algú que pugui oferir solucions més enllà de dispensar els medicaments prescrits pels metges.

Salut, bellesa, cura per al nadó i la mare, assessorament nutricional i dietètica, determinació de paràmetres biològics, fitoteràpia, tot això i molt més. Ens agrada pensar que gràcies a l’assessorament i a les recomanacions de confiança que oferim aconseguim millorar la qualitat de vida i la salut dels nostres pacients. Una tasca molt gratificant gràcies al contacte directe que ens permet exercir de solucionadors de problemes, de confidents i també d’amics.

Ara, amb aquest blog volem complementar aquesta atenció i eixamplar aquest vincle de confiança. Esperem que us agradi!

Clàudia Tresserra Adzet
Farmacèutica comunitarària